پشتیبانی آنلاین
RSS Feed
اخبار
تیر
۲۱
معرفی نسخه اندروید و وب سیستم پذیرش
ارسال شده توسط مهرنوش رامزی در ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۲:۳۸ بعد از ظهر

درود بر شما

ضمن عرض ادب و احترام ، به اطلاع می رساند که شرکت طراحان سیستم در راستای تکمیل و ارتقاء مجموعه نرم افزاری خود ، اقدام به پیاده سازی سیستم پذیرش خود در قالب اندروید و وب نموده است که در لینک ذیل برخی از امکانات و ویژگی های سیستم یاد شده به اطلاع می رسد.

جهت دانلود فایل امکانات نسخه اندروید و وب سیستم پذیرش روی این لینک کلیک کنید

در صورت تمایل به تهیه و ارتقاء سیستم خود به سیستم یاد شده می توانید با شرکت هماهنگ نمایید.

 

پیروز باشید

شرکت طراحان سیستم

 


ادامه مطلب »



تیر
۲۱
راه های مقابله با ویروس باجگیر
ارسال شده توسط مهرنوش رامزی در ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۱:۴۳ بعد از ظهر

با درود

images_stop_Virus

به اطلاع مي رساند يک باج افزار به طور گسترده‌اي تعداد زيادي از ارگان‌ها و سازمان‌ها به ويژه در اروپا را آلوده کرده است. اين باج افزار به سرعت در حال گسترش است و به تمامي قاره‌ها نفوذ کرده. باج‌افزار يک برنامه کامپيوتري مخفي است که اطلاعات را قفل و رمزنگاري مي‌کند و براي بازگشايي دوباره آن درخواست پول مي‌کند.  اين باج افزار داده‌ها را رمزگذاري کرده و سپس درخواست 300 دلار در قالب بيت‌کوين در قبال رمز گشايي آن و اجازه دسترسي صاحبان اطلاعات را مي‌کند. سپس عنوان مي‌کند که اگر تا 3 روز مبلغ پرداخت نگردد ميزان درخواستي آنها دوبرابر خواهد شد و اگر مبلغ تا 7 روز پرداخت نگردد، داده‌هاي رمز شده حذف خواهند شد.

اين باج افزار همچنين يک فايل با نام Please Read Me!txt! به جا مي‌گذارد شامل متني است که اعلام مي‌کند چه اتفاقي افتاده و باج درخواستي به چه صورت بايد پرداخت شود.اين باج‌افزار عموماً از طريق ايميل و فايل آلوده با پسوند ورد (Word) يا پي دي اف (PDF) منتشر مي‌شود و به‌ صورت ايميل به کامپيوتر کاربر وارد مي‌شود. بهترين راه براي مقابله با اين باج‌افزار پيشگيري است. 

مراقب ايميل‌هاي ناخواسته باشيد. به ويژه ايميل‌هايي که ضميمه آن‌ها فايل هاي مايکروسافتي هستند. مطمئن شويد که ايميل‌ها را از منبع مطمئن دريافت کرده‌ايد و براي باز کردن فايل‌هاي ضميمه، ماکرو را فعال نکنيد.در صورتي که کامپيوتر شما سيستم عامل قديمي ايکس‌پي دارد بهتر است هرچه سريع‌تر سيستم عامل خود را به سيستم عامل جديدتري ارتقا بدهيد.

در خصوص راهکارهاي محافظتي براي جلوگيري از آلوده شدن سيستم ها به اين باج افزار مي توان گفت:

1-غير فعال کردن SMBv1 با استفاده دستور Disable-WindowsOptionalFeature –Online –FeatureName smb1protocol به کاربران کمک مي کند تا مانع از آلودگي شوند.

2-عدم نگهداري اطلاعات مهم و حياتي برروي کامپيوتر، تهيه 2 نسخه پشتيبان از اطلاعات خود يکي روي سي دي و يا دي وي دي ذخيره گردد و يکي برروي فضاي ابري از قبيل دراپ باکس يا گوگل درايو (هرگز نسخه پشتيبان از اطلاعات خود را روي کامپيوتر نگه نداريد.) مي‌تواند يک پشتيبان خوب از اطلاعات شما باشد.

3-از نرم افزارهاي همگام ساز حساب‌هاي گوگل درايو يا دراپ باکس روي سيستم استفاده نکنيد زيرا ورودي اين نرم افزارها به حساب کاربريتان هميشه باز بوده و خطر نفوذ باج افزار به آن حسابها را افزايش مي‌دهد. براي استفاده از اين سرويسها فقط از مرورگر امن استفاده کرده و هرگز اطلاعات کاربري را بروي مرورگر ذخيره نکنيد،  از آخرين به روز رساني‌هاي امنيتي براي سيستم عامل و مرورگرهاي اينترنتي استفاده کنيد و آنها را هميشه بروز نگه داريد.

4-براي استفاده روزانه از سيستم عامل از حساب کاربري ادمين استفاده نکنيد و يک کاربر جديد با دسترسي استاندارد تعريف کرده و هنگامي که اينترنت استفاده مي‌کنيد از طريق آن وارد سيستم شويد. افزونه‌هاي مجموعه مايکروسافت در مرورگرها، همچنين  پلاگين‌هاي  Adobe Flash, Adobe Reader, Java ,Silverlight  از مرورگر را غير فعال نموده و در مواقع لزوم به فعال کردن آنها اقدام نماييد.

5-تنظيمات امنيتي و حريم خصوصي مرورگرها را براي افزايش حفاظت اعمال نمائيد. پلاگين هاي قديمي و منسوخ شده از مرورگرها را حذف کنيد.ايميل‌هاي اسپم از فرستندگان ناشناس، فايل‌هاي ضميمه و ايميل هاي مشکوک را هرگز ذخيره و باز نکنيد.

6-همواره از يک آنتي ويروس اورجينال با قابليت بروزرساني خودکار مجهز به فايروال استفاده نموده و يک راه حل امنيتي جهت کنترل ترافيک اطلاعات ورودي و خروجي داشته باشيد و هيچگاه به مرورگر خود اجازه ذخيره رمز عبور حساب‌هاي کاربري را ندهيد.

7-براي آموزش تصويري حذف ويروس باج گير (برابر مطالب درج شده در وب سایت پلیس فتا) مي توانيد فايل پي دي اف آن را از لينک زير دانلود نماييد.

 جهت دانلود فایل آموزش کلیک کنید

 

پيروز باشيد

شرکت طراحان سيستم


ادامه مطلب »



اردیبهشت
۱۲
راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی
ارسال شده توسط محمود خضریان در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ قبل از ظهر

درود بر شما

قابل توجه مشتریان گرامی که قصد راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، ثبت سفارش آنلاین ، نمایشگاه محصولات و معرفی مجموعه و خدمات را دارند.

شرکت طراحان سیستم محصول وب سایت فروشگاه اینترنتی خود را آماده عرضه نموده است ، لذا از مشتریان گرامی که تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند می توانند علاوه بر مطالعه فایل ضمیمه که حاوی اطلاعات و امکانات سیستم یاد شده می باشد با مراجعه به وب سایت های زیر نمونه ای از کارهای پیاده سازی شده را مشاهده نمایند.

جهت دانلود فایل امکانات وب سایت فروشگاهی روی این لینک کلیک کنید

تعدادی از نمونه کارهای مرتبط :

وب سایت فروشگاه اینترنتی کتاب محام

وب سایت فروشگاه اینترنتی محصولات بهداشتی پاک سنتر

وب سایت معرفی محصولات و خدمات اصفهان آلفام

وب سایت نمونه (آزمایشی) فروشگاه اینترنی فروش قطعه

وب سایت نمایشگاه اینترنی محصولات صنایع چوب رویال

وب سایت فروشگاه اینترنتی محصولات بهداشتی "های پاک"

پیروز باشید

شرکت طراحان سیستم


ادامه مطلب »



دی
۱۱
آموزش استفاده از سیستم پشتیبانی
ارسال شده توسط محمود خضریان در ۱۱ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۴۶ بعد از ظهر

درود بر شما

به جهت تسهیل در استفاده کاربران گرامی از سیستم پشتیبانی شرکت طراحان سیستم ، فایل آموزش نحوه درج درخواست و پیگیری آن در قسمت آموزش قرار داده شد.

لینک ورود به قسمت آموزش و دریافت فایل

 

پیروز باشید

تیم پشتیبانی شرکت طراحان سیستم


ادامه مطلب »



آذر
۱۴
پایان پشتیبانی از ویندوزهای قدیمی و الزام به تعویض آنها
ارسال شده توسط مدیر سیستم در ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ قبل از ظهر

درود بر شما

خدمت کلیه مشتریان گرامی

 پابان پشتیبانی از ویندوز ایکس پی و 2002 سرور

 

با توجه به اتمام پشتیبانی از ویندوز XP و ویندوز سرور2003 و SQL Server2000 از سمت شرکت سازنده نرم افزارهای یادشده (Microsoft) و عدم بروزرسانی آنها ، لذا جهت جلوگیری از بروز مشکلات و توقف اجرای برنامه های ارائه شده ، این شرکت نرم افزارهای خود را بر روی سیستم های جدید ارتقاء داده است.لذا فقط تا پایان سال جاری (1394) جهت نرم افزارهای یادشده از سوی شرکت طراحان سیستم بروزرسانی ارائه می شود و بدیهی است بعد از پایان مدت ذکرشده هیچگونه بروزرسانی و پشتیبانی از سیستم های یادشده از سوی این شرکت به عمل نخواهد آمد.

  لطفا هر چه سریعتر در صورتی که سیستم های شما نیاز به ارتقاء و بروز رسانی دارد نسبت به انجام امور آن اقدام و قبل از هر گونه  تصمیم  و اقدامی با کارشناسان شرکت موضوع را مطرح،تا راهنمایی لازم ارائه گردد.

سیستم های پیشنهادی

اولویت

کلاینت

سرور

SQL Server

اول

Windows 10

Windows server 2016  - X64

SQL Server 2016 SP1

دوم

Windows 8.1

Windows server 2012 R2 – X64

SQL Server 2016 SP1

سوم

Windows 7

Windows server 2012 R2 – X64

SQL Server 2016 SP1

پیروز باشید

تیم پشتیبانی شرکت طراحان سیستم


ادامه مطلب »



آذر
۱۲
راه اندازی وب سایت پشتیبانی آنلاین
ارسال شده توسط محمود خضریان در ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۷ بعد از ظهر

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند

پورتال پشتیبانی آنلاین شرکت طراحان سیستم راه اندازی شد

برابر با سیاست تکریم مشتریان گرامی که یکی از اساسی ترین نقشه راه های این شرکت می باشد ، به منظور تسریع در پاسخگویی و نظام مند کردن آن ، پورتال پشتیبانی آنلاین شرکت طراحان سیستم راه اندازی گردید و این شرکت قصد دارد تا کلیه خدمان پشتیبانی خود را از طریق این پورتال به مشتری های خود عرضه نماید.

لذا از کلیه مشتری های گرامی تقاضا می شود که به منظور راه اندازی هرچه سریعتر این سامانه و بهره مندی شما عزیزان از امکانات مد نظر گرفته شده ، همچون گذشته با صبر ، حوصله و همکاری با شرکت ، ما را در اجرایی شدن این امر یاری فرمایید.

در این روش مشتری با مراجعه به وب سایت پشتیبانی شرکت نسبت به مطرح کردن خواسته خود با تیکت گذاری اقدام می نماید.

روال پشتیبانی از این پس به این منوال خواهد بود که با در اختیار گذاشتن کد کاربری و رمز عبور ، مشتری می توانید از طریق وب سایت http://support.t-s.ir وارد ناحیه کاربری خود شده و نسبت به درخواست پشتیبانی اقدام نماید.

پشتیبان های مستقر در شرکت به محض دریافت تیکت مشتری نسبت به انجام خواسته مشتری اقدامات لازم را صورت می دهند و مشتری نسبت به اقدامات صورت گرفته و جوابیه کارشناسان کاملا واقف خواهد شد.

از مزایای این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره کرد

1- در جریان قرار گرفتن از همه مراحل پاسخگویی که با داشتن کد تیکت می توان از آخرین وضعیت پاسخگویی تیکت خود مطلع شد.

2- رویت سابقه و نتیجه کلیه درخواست ها.

3- منظم و قانون مند شدن روال پاسخگویی.

4- کاهش هزینه های تماس مشتری.

5- مستند شدن کلیه تعاملات بین مشتری و کارشناسان پشتیبانی.

6- در دسترس بود سایت بصورت 24 ساعته و استفاده از امکانات آن بصورت شبانه روزی با دسترسی به اینترنت از هر مکانی.

7- قابلیت اجرای پورتال از طریق تبلت و تلفن همراه هوشمند.

8- اطلاع رسانی وضعیت تیکت به مشتری از طریق پیامک و ایمیل.

9- امکان برقراری گفتگوی زنده نوشتاری در صورت نیاز و در ساعات اداری با پشتبان (بدون نیاز به نصب نرم افزار).

10- راه اندازی مرکز آموزش (جدیدترین امکانات و روش های استفاده از محصولات شرکت بصورت متن ، تصویر با قابلیت دسته بندی و جستجو در اختیار مشتری قرار می گیرد).

11- راه انداز سیستم اخبار (اخبار مربوطه به صورت منظم در اختیار مشتری قرار داده شده و یک نسخه از آن بصورت ایمیل در اختیار وی قرار گرفته می شود ).

12- راه اندازی مرکز رفع ایرادات (با توجه به درخواست های پشتیانی موارد معمول و پر کاربرد در اختیار مشتری قرار داده می شود تا مشتری با جستجو در آن به راهنمایی لازم دست پیدا کند).

 

در پایان یادآور می شویم که تمام سعی و تلاش ما در هرچه بهتر خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

امیدواریم که در این مهم موفق باشیم.

پیروز و پاینده باشید

تیم پشتیبانی شرکت طراحان سیستم


ادامه مطلب »