پشتیبانی آنلاین
RSS Feed
اخبار
اسفند
۱۳
عملیات پایان سال مالی 1400
ارسال شده توسط واحد پشتیبانی در ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ بعد از ظهر

درود بر شما

وقت بخیر

ضمن عرض تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی داشتن بهترین لحظات جهت شما مشترهای گرامی به اطلاع می رساند ، همانند برنامه سال های قبل و با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و الزام به ایجاد سال مالی جدید و انتقال اطلاعات ، به منظور انجام عملیات فوق می توانید برابر با موارد اعلام شده در زیر اقدام نمایید.

 

جهت انجام عملیات پایان سال مالی 1400 و ایجاد دوره 1401 از هم اکنون می توانید نسبت به ثبت درخواست ایجاد دوره جدید اقدام کنید.

لطفاً موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

در صورت نیاز به ایجاد دوره جدید (1401) قبل از شروع سال حتماً بایست درخواست خود را قبل از سال ثبت کنید در زمانبدی که پس از ثبت تیکت مذکور انجام می شود ، زمان دقیق انجام آن خدمت شما اعلام خواهد شد.

در صورتی که به هر دلیل قبل از سال موفق به ثبت درخواست نشدید و می خواهید دوره جدید (1401) ایجاد شود ، مد نظر داشته باشید که قبل از ایجاد دوره جدید ، نبایست هیچ اطلاعاتی وارد کنید ، در صورتی که در دوره 1400 به تاریخ 1401 اقدام به ثبتِ سند ، فاکتور ، پذیرش و ... بکنید ، مجبور خواهید شد که تمامی موارد را حذف و مجدد آنها را در دوره جدید وارد کنید که بعضی از سندها غیر قابل حذف هستند و قطعاً با مشکل روبرو خواهید شد.

 

در صورتی که دوره جدید (1401) پیش از سال و در سال 1400 ایجاد شد ، مد نظر داشته باشید که حتماً در آخرین روز کاری ، دوره پیش فرض را به دوره 1401 تغییر بدهید ، در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که به دلیل عدم توجه ، سندهای دوره 1401 را در دوره 1400 ثبت کنید و مشکل ساز شود.

 

روال انجام کار و تعیین زمان برای انجام رویه ایجاد سال مالی جدید (1401) به این صورت خواهد بود :

1- ابتدا تیکتی با عنوان   "عملیات پایان سال 1400" در دپارتمان پشتیبانی ثبت کنید و آمادگی خود را برای انجام روال پایان سال اعلام کنید.

2- اتصال به سرور برقرار باشد و تا دادن تاییده در همان تیکت مبنی بر اتمام رویه پایان سال ، سرور روشن باشد و سرور به اینترنت دسترسی داشته باشد.

3- هر گونه تبادل اطلاعات ، اعلام مشکل و ... در همان تیکت انجام می شود و وظیفه چک کردن تیکت و دادن پاسخ و یا پیگیری کردن موارد مطرح شده بر عهده شخصی است که از طریق پورتال پشتیبانی با ما در ارتباط است.

* نیاز به اعلام شماره تلفن ، آخرین روز کاری سال جاری ، اولین روز کاری سال جدید و معرفی نماینده نیست.

4- حداقل یک هفته قبل از زمانی که می خواهید عملیات پایان سال انجام شود ، درخواست خود را ثبت کنید و هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک شویم با توجه به ترافیک ، قطعاً زمان بیشتر شده و مدیریت زمان بر عهده خود شما می باشد.

5- در رویه عملیات پایان سال 1400 ، هیچ توقفی در کار وجود ندارد و همزمان با پیش بردن کارها توسط تیم پشتیبانی شما هم بصورت موازی می توانید از برنامه استفاده کنید

 

* تمام روال ایجاد و انتقال سال جدید توسط واحد پشتیبانی شرکت طراحان سیستم انجام خواهد شد و فقط شما باید بستر کار را فراهم کنید.

* وظیفه چک کردن اطلاعات رفع مغایرت (در صورت وجود) و فراهم آوردن شرایط انتقال بر عهده خود شما است.

 

بسیار ، بسیار مهم :

در اولین روز کاری در سال جدید ، قبل از ورود و استفاده سایر کاربرها ، بایست دوره پیش فرض را به 1401 را توسط کاربر مدیر یا هر کاربری که دسترسی لازم را دارد ، تغییر دهید .

* مد نظر داشته باشید که در صورت عدم رعایت این مورد ، تمامی سندها و اطلاعاتی که کاربرها وارد می کنند در دوره قبل خواهد بود و قطعاً عواقب آن که بعضاً غیر قابل برگشت خواهد بود بر عهده خود شما خواهد بود.

 

در ضمن محتوی این خبر و خبرهای احتمالی بعدی را که در قسمت اخبار درج خواهد شد را بصورت دائم و همیشگی چک کنید.

* اگر مورد جدید باشد در خبری جدید درج میشود و یا اگر نیاز به ویرایش باشد ، محتوی این خبر تغییر داده خواهد شد ، پس جهت جلوگیری از مشکل احتمالی اخبار درج شده در پورتال پشتیبانی و خصوصاً این خبر را مدام پیگیری کنید.

 

پیروز باشید

تیم پشتیبانی طراحان سیستم


ادامه مطلب »



بهمن
۲۸
انتقال پورتال پشتیبانی
ارسال شده توسط واحد پشتیبانی در ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۳:۱۴ بعد از ظهر

درود برشما

وقت بخیر

 به اطلاع می رساند امروز مورخ 1400/12/02 رأس ساعت 18:00 به دلیل عملیات انتقال ، وب سایت پشتیبانی از دسترس خارج می گردد و نهایتاً تا روز شنبه مجدد در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

خواهشمند است در این راستا همکاری لازم را مبذول بفرمایید.

http://support.t-s.ir/faile/impoter.jpgاز صبر و شکیبایی شما متشکریم

پیروزباشید

طراحان سیستم


ادامه مطلب »



آبان
۱۹
رفع مشکل سیستم پشتیبانی
ارسال شده توسط واحد پشتیبانی در ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ قبل از ظهر

درود بر شما

 

با تشکر از همکاری ، صبر و درک شما مشترهای گرامی ، به اطلاع می رساند که در حال حاضر مشکل درج تیکت از طریق پورتال پشتیبانی حل شده است و همانند روال معمول می توانید از طریق پورتال پشتیبانی ، درخواست های خود را مطرح کنید.

 

پیروز باشید


ادامه مطلب »



آبان
۱۸
وجود خطا در پورتال پشتیبانی
ارسال شده توسط واحد پشتیبانی در ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۰۲:۳۷ قبل از ظهر

درود بر شما

 

اخیراً بر اساس گزارش تعدادی از مشتری ها متوجه شدیم که در هنگام درج تیکت در پورتال پشتیبانی خطا وجود دارد.

ضمین عرض پوزش به خاطر مشکل پیش آمده ، لطفاً تا رفع مشکل در صورت نیاز به ارتباط با واحد پشتیبانی ، می توانید از طریق ایمیل

Support@t-s.ir

با ما در ارتباط باشد ، ایمیل های ارسالی در سریعترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده خواهند شد.

 

موضوع رفع مشکل پورتال پشتیبانی هم در حال پیگیری هستیم.

 

پیشاپیش از صبر و بردباری شما کمال تشکر را داریم.

هر چند که مشکل پیش آمده فنی و از اختیار ما خارج بوده است ، اما پاسخگویی به شما مشتریان گرامی را وظیفه خود می دانیم و مجدد به خاطر مشکل پیش آمده عذر خواهی می کنیم.

شرکت طراحان سیستم

تیم پشتیبانی


ادامه مطلب »



دی
۰۷
راهنمای عملیات پایان سال
ارسال شده توسط زینب السادات جبلی در ۰۷ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ بعد از ظهر

درود بر شما

ضمن عرض تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی داشتن بهترین لحظات جهت شما مشتریان گرامی به عرض می رساند برابر با برنامه سال های قبل و با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و الزام به ایجاد سال مالی جدید و انتقال اطلاعات ، به منظور انجام عملیات فوق می توانید برابر با فایل راهنما نسبت به ایجاد سال مالی جدید و انتقال اطلاعات اقدام نمایید.

دانلود فایل راهنمای ایجاد و انتقال سال مالی جدید

 

پیروز باشید

تیم پشتیبانی طراحان سیستم


ادامه مطلب »



آذر
۱۶
تغییر وب سایت خدمات پس از فروش سایپا
ارسال شده توسط زینب السادات جبلی در ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ بعد از ظهر

درود بر شما

وقت بخیر

قابل توجه مشتری هایی که از سیستم خدمات پس از فروش سایپا یدک استفاده می کنند :

همانطور که در جریان هستید ، وب سایت خدمات پس از فروش این شرکت به یک وب سایت جدید منتقل شده است و تمامی نمایندگی های سایپا مجبور به استفاده از وب سایت جدید هستند.

از آنجایی که برنامه بیلان به وب سایت قدیم متصل است ، قطعاً با این تغییرات دیگر نمی تواند اطلاعات نمایندگی را خوانده و اقدام به ثبت آنها در بیلان بکند.

وقتی چنین تغییراتی اعمال می شود ، یعنی اینکه تمامی سرویس ها باید از ابتدا برنامه نویسی شود و به وب سایت جدید متصل شود و همانند وب سایت جدید نیاز به برنامه ای جدید دارد.

لطفاً به این موضوع توجه داشته باشید که هر تغییری که از سمت سرویس دهنده اعمال شود یعنی برنامه نویسی جدید، که ما هیچ قول و تعهدی در رابطه با آن نمی توانیم بدهیم و تنها بررسی آن به ماه ها زمان نیاز خواهد داشت.

از آنجایی که این تغییر بصورت ناگهانی رخ داده است ، فرصت کافی برای بررسی و در صورت امکان ، جایگزینی سرویس جدید وجود نداشته است که بتوان قبل از تغییرات ، سرویس جدید را جایگزین کرد.

در حال حاضر ما مشغول بررسی وضعیت وب سایت جدید هستیم و در صورتی که امکانات اجازه بدهد ، جایگزینی سرویس جدید.

همانطور که گفته شد ، هیچ قولی در این خصوص نمی توان داد. اما شرکت خود را موظف می داند تا تمامی موارد را بررسی و در صورت امکان راهکار جدید ارائه کند.

از اینکه همانند گذشته با صبر و درک خود (این موضوع را که شرکت هیچ گونه دخالتی در این تغییر نداشته) ما را در پیشبرد اهداف مان کمک می کنید ، کمال تشکر را داریم.

قطعاً هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص متعاقباً خدمت شما مشتری های گرامی خواهد رسید.

در اولین قدم به دنبال تعیین راهکار برای ثبت سندهای حسابداری در کوتاهترین زمان ممکن هستیم تا در ثبت سندها کمترین بار را تحمل کنید.

راهنمای ثبت اطلاعات در برنامه بیلان

 

از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

پیروز باشید

شرکت طراحان سیستم


ادامه مطلب »