پشتیبانی آنلاین
RSS Feed
اخبار
مهر
۰۷
تأکید در خصوص چک کردن روند پشتیبان گیری
ارسال شده توسط مهرنوش رامزی در ۰۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۲:۴۹ بعد از ظهر

درود برشما

وقت بخیر

قابل توجه کلیه مشتریان گرامی :

اتوماسیون اداری مالی بیلان شامل دو نوع پشتیبان گیری می باشد: دستی و خودکار. 

http://support.t-s.ir/faile/photo_2018-04-16_17-47-48.jpgپشتیبان گیری دستی : را خود کاربر می تواند از طریق برنامه تهیه و یا هنگام خروج تیک پشتیبان گیری را بگذارد.

پشتیبان گیری خودکار : مشتری هایی که روال پشتیبانی ثابت سالیانه دارند بصورت پیش فرض توسط شرکت طراحان سیستم روی سرور آنها اقدام به تنظیم تهیه پشتیبان خودکار می شود ، لذا این احتمال وجود دارد که بدلیل وجود نقص فنی (نرم افزاری و یا سخت افزاری) در سرور (نبود فضای کافی ، غیرفعال شدن سرویس ها و....) عملیات پشتیبان گیری مختل شده و انجام نشود. لذا چک کردن وجود پشتیبان های گرفته شده در بازه های زمانی کوتاه امری است لازم و ضروری تا در مواقع حساس که نیاز به بازگردانی بکاپ می باشد دچار مشکل نشوید.

پیروز باشید

شرکت طراحان سیستم

 


نظرات (0)