پشتیبانی آنلاین |
آذر ۱۶ |
تغییر وب سایت خدمات پس از فروش سایپا
ارسال شده توسط زینب السادات جبلی در ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ بعد از ظهر
|
درود بر شما وقت بخیر قابل توجه مشتری هایی که از سیستم خدمات پس از فروش سایپا یدک استفاده می کنند : همانطور که در جریان هستید ، وب سایت خدمات پس از فروش این شرکت به یک وب سایت جدید منتقل شده است و تمامی نمایندگی های سایپا مجبور به استفاده از وب سایت جدید هستند. از آنجایی که برنامه بیلان به وب سایت قدیم متصل است ، قطعاً با این تغییرات دیگر نمی تواند اطلاعات نمایندگی را خوانده و اقدام به ثبت آنها در بیلان بکند. وقتی چنین تغییراتی اعمال می شود ، یعنی اینکه تمامی سرویس ها باید از ابتدا برنامه نویسی شود و به وب سایت جدید متصل شود و همانند وب سایت جدید نیاز به برنامه ای جدید دارد. لطفاً به این موضوع توجه داشته باشید که هر تغییری که از سمت سرویس دهنده اعمال شود یعنی برنامه نویسی جدید، که ما هیچ قول و تعهدی در رابطه با آن نمی توانیم بدهیم و تنها بررسی آن به ماه ها زمان نیاز خواهد داشت. از آنجایی که این تغییر بصورت ناگهانی رخ داده است ، فرصت کافی برای بررسی و در صورت امکان ، جایگزینی سرویس جدید وجود نداشته است که بتوان قبل از تغییرات ، سرویس جدید را جایگزین کرد. در حال حاضر ما مشغول بررسی وضعیت وب سایت جدید هستیم و در صورتی که امکانات اجازه بدهد ، جایگزینی سرویس جدید. همانطور که گفته شد ، هیچ قولی در این خصوص نمی توان داد. اما شرکت خود را موظف می داند تا تمامی موارد را بررسی و در صورت امکان راهکار جدید ارائه کند. از اینکه همانند گذشته با صبر و درک خود (این موضوع را که شرکت هیچ گونه دخالتی در این تغییر نداشته) ما را در پیشبرد اهداف مان کمک می کنید ، کمال تشکر را داریم. قطعاً هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص متعاقباً خدمت شما مشتری های گرامی خواهد رسید. در اولین قدم به دنبال تعیین راهکار برای ثبت سندهای حسابداری در کوتاهترین زمان ممکن هستیم تا در ثبت سندها کمترین بار را تحمل کنید. راهنمای ثبت اطلاعات در برنامه بیلان
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم. پیروز باشید شرکت طراحان سیستم | |